vineri, 11 iunie 2010

MAI DA-MI TIMP, PRIMAVARA...

   PRIMAVARA...
   Minune a naturii, cobori timida in sufletul meu ...
   Cu fiecare an ce trece te simt tot mai departe si totusi...cu fiecare an imi aduci tot mai multa bucurie in suflet atunci cand trezesti florile la viata.
In fiecare an mie dor de Primavara si cu cat dorul este mai mare cu atat inteleg mai mult ca timpul meu se duce....
    Cobori in suflet dulce minune, cobori si lumineaza timpul meu cu inca un anotimp...Mai lasa sa vad inca odata verdele crud al copilariei mele...
   Mai lasa-ma sa ascult inca odata susurul izvorului atunci cand se topeste gheata iernii...
   Mai lasa-ma sa ascult inca odata ciripitul vesel al pasarelelor ce tocmai s-au intors acasa...
   Mai lasa-ma sa ascult doina vantului de primavara doinita prin ramuri de cires inflorit...
   Mai lasa-ma sa mai fiu copil macar pentru o secunda...Sa mai simt bucuria jocului si mangaierea mamei...
   Mai da-mi timp pentru a ma bucura de tine PRIMAVARA....mai da-mi timp.....

2 comentarii:

  1. Multumesc pentru faptul ca m-ai adaugat in blogroll. Mult succes cu blogul.
    Te-am adaugat si eu la mine. O seara linistita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Primavara este un anotimp minunat,iar tu ai reusit sa te exprimi foarte natural,felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere